MENU

Інавгурація президента

Сьогодні в нашому закладі відбулася урочиста подія - інавгурація президента школи Дубінського Костянтина та представників Ради комітетів : -заступника президента - Голик Валерію; -голову комітету з питань культури і учнівського дозвілля - Бортняк Дарію; -омбудсвумен, голову комітету з захисту прав учнів та вчителів - Надоліну Яну; -голову Олімпійського комітету - Недільського Андрія; -голову інформаційно - журналістського комітету - Чорну Олександру; -голову комітету з питань благодійності - Вільчинського Віталія. Вся шкільна громада привітала новопризначеного президента та його команду!

Вибори Президента 2018

25 жовтня у нашій СУПЕР школі відбулася важлива подія –шкільна громада обрала Президента учнівського самоврядування Чемеровецького НВК №1. З самого ранку актова зала перетворився на справжню виборчу дільницю. Починаючи з 11.00 за графіком голосувати почали учні та учителі. Перед учнями стояв нелегкий вибір – обрати з-поміж двох кандидатів – одного найдостойнішого. Слід відзначити, що передвиборча компанія тривала на протязі п’яти днів. В цей час було обрано президію та секретаря виборчого процесу. Кандидати в президенти школи активно вели агітацію, намагаючись довести до кожного виборця свою програму, план дій на найближчий час, кожен хотів переконати в тому, що саме він зможе зробити шкільне життя більш демократичним, цікавим і змістовним. Виборчий процес відзначився неабиякою активністю, і після підрахунку голосів, привітання з перемогою на виборах прийняв учень 10-Б класу КОСТЯНТИН ДУБІНСЬКИЙ!

Інавгурація Президента

19 вересня у актовій залі учні школи зібралися на урочисту інавгурацію Президента школи.
Вінярська Вікторія, учениця 10-З класу, яка перемогла на виборах, прийняла присягу, виголосила інавгураційну промову.

 

 

Конкурс лідерів учнівського самоврядування

10 травня  2017 року відбувся збір учнівського самоврядування району, на якому були присутні лідери та педагоги-організатори з усіх  навчальних закладів громади, де обиралися голова, заступник та голови комісій учнівського самоврядування району.Вінярська Вікторія учениця  9 б класу зайняла посаду заступника голови учнівського самоврядування, Жуковська Інна і Голик Валерія здобули посаду голів комісій «Культури і дозвілля», «Екології і краєзнавства», були нагороджені цінними подарунками.

   Всі учасники збору були одностайні в одному: учні школи повинні бути залучені до дієвої участі в управлінні шкільним життям.

Портфоліо учасників конкурсу лідерів учнівського самоврядування "Я - лідер учнівського самоврядування і за мною майбутнє"

/portfoliouchniv/portfolio_golik_valeriji.pptx

/portfoliouchniv/portfolio_vinjarskoji_viktoriji.pptx

/portfoliouchniv/portfolio_zhukovskoji_inni.pptx

Презентації учасників конкурсу лідерів учнівського самоврядування "Я - лідер учнівського самоврядування і за мною майбутнє"

/portfoliouchniv/gordist_chemerovechchini_zhukovska_inna.pptx

/portfoliouchniv/mistechko_moeji_mriji_golik_valeriji.pptx

/portfoliouchniv/proekt_mi_gospodari_shkoli_vinjarska_viktorija.pptx

 

                                                                         СТАТУТ 

           УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

                       Чемеровецького НВК №1                                       

І. Загальні положення

1.     Учнівське самоврядування регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України “Про освіту”, “Про громадські організації”, Статуту школи.

2.     Учнівське самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

ІІ. Мета і завдання шкільного органу самоврядування

1.     Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізуватись на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.

2.     Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил та законів школи.

3.     Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4.     Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5.     Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.

ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування

Права і обов`язки

1.     Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція, яка скликається один раз на рік.

2.     Керівні функції учнівського самоврядування виконує сесія учнівської ради, яка скликається щомісяця в класних колективах(учнівські збори),в мікрогрупах(засідання міністерств, малих ініціативних груп).

3.     Виконавчим органом учнівського самоврядування є шкільний парламент “Лідер”, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.

4.     Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

5.     Президентом учнівського колективу може бути учень 9 – 11 класу, який обирається таємним голосуванням вчителів та учнів школи.

6.     Староста класного колективу обирається загальними класними зборами з числа учнів-лідерів класу. З їх числа формується старостат.

7.     Форми діяльності міністерств, клубів, учнівських обєднань, малих ініціативних груп визначаються на засіданнях парламенту.

1.     Шкільний парламент:

-         бере участь у складанні річного плану роботи школи;

-         координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

-         контролює створення належних умов для навчання та  дозвілля учнів;

-         приймає рішення з найважливіших питань життя школи у межах своєї компетентності;

-         вносить пропозиції адміністрації школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

-         бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;

-         веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

-         проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;

-         організовує роботу міністерств, учнівських об`єднань, малих ініціативних груп, клубів тощо;

-         співпрацює із старостатом.

2.     Старостат:

-         звітує про результати навчально-виховної роботи на класних зборах, засіданнях старостату та шкільного парламенту;

-         є безпосереднім зв`язковим між шкільним парламентом, колективом класу та класним керівником (доводить до їх відома плани, завдання, рішення шкільного парламенту, міністерств самоврядування).

ІV. Основні напрями діяльності  органів учнівського самоврядування

1.     Комісія освіти:

-         проводить  роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

-         організовує консультаційну допомогу з предметів;

-         бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

-         контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

-         веде боротьбу з пропусками уроків;

-         залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

-         надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;

-         бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників дидактичного і роздаткового матеріалу,облік і збереження обладнання, ремонт і виготовлення нових дидактичних матеріалів в шкільних умовах;

-         бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах  (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

-         збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

-         виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

-         проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників;

-         організовує роботу книжкових лікарень.

2.     Комісія «Волонтер» :

-         забезпечує захист прав та інтересів учнів;

-         організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

-         контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

-         організовує чергування учнів  по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

-         контролює та оцінює чергування по класах;

-         контролює дотримання  учнями Статуту школи (Правил для учнів);

-         приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя  та культури поведінки;

-         контролює відвідування учнями школи;

-         надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;

-         організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадсткого порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

-         готує інформацію на загальношкільні лінійки;

-         розглядяє порушення різних правил, різні конфлікти;

-         виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;

-         організовує роботу шкільного бюро знахідок;

-         організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.

3.     Комісія  дозвілля:

-         залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

-         підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

-         організовує проведення загальношкільних святвечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

-         готує творчі виставки учнів;

-         допомагає в організації гри-подорожі “Подоляночка”;

-         встановлює звязки з кінотеатрами, клубами, Будинками культури, музеями;

-         вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;

-         в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

-         організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

-         оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі (“Як це було?”);

-         організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів, веде облік відповідної роботи.

4.     Комісія правопорядку:

-         пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

-         залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

-         організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

-         проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

-         організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

-         контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

-         проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори);

-         веде шкільну книгу рекордів.

5.     Комісія «Прес- центр»:

-         забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;

-         інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету ;

-         розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

-         сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

-         забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

-         збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

6.     Комісія охорони :

-         виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

-         створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентаря на протязі навчального року та в літній період;

-         організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

-         проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

-         організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;

-         веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;

-         викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;

-         проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує  інтерес та повагу до майбутньої професії;

-         піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;

-         організовує проведення трудових операцій, десантів.           

                                                                            Розвиток учнівського самоврядування,

забезпечення активної позиції  учнів у вихованні.                                   

Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами. В школі створена система учнівського самоврядування.

     Учні школи об’єднані в ланки згідно свого віку.

1.     Дитяча ланка « Країна Барвінкова» об’єднує учнів 1-4 класів.

Напрямок роботи: пізнавальний творчий, заснований на моральних взаємовідносинах в колективі, розвиток інтересів, здібностей, таланту, організація змістовного дозвілля.

2.     Дитяча ланка « Країна Веселкова» - об’єднує учнів 5-7 класів.

Напрямок роботи підліткової ланки « Країна Веселкова»: формування управлінської культури доброзичливості, уваги, самостійності, ініціативи. Сприяння розвитку різноманітних форм дозвілля, вивчення історичного минулого свого народу, традиції, культуру і звичаї  свого села, виховання любові до рідного краю, чутливості і милосердя один до одного та до дорослих.

3.      Ланка « Юність» - об’єднує  учнів 8-11 класів.

Напрямок роботи: учнівське самоврядування, засвоєне школярами шляхом знань, умінь та навичок  управління, організації  та аналізу колективних справ, шляхом розширення зони самостійної  діяльності  класу у школі та за її межами.

   Практична діяльність демократії – учнівське самоврядування.

Має власну структуру й визначені сфери діяльності ( навчальна, громадська, спортивна, інформаційна, культурно – масова). У цих межах проводяться:

-         конкурси: « Кращий клас школи», « Кращий черговий клас», « Школа твій дім – ти господар у ньому», «Найактивніший клас школи».

-         операції: « Затишок у школі», « Милосердя», « Турбота», « Світанок».

-         трудові десанти: « Чисте подвір’я», « Сміття», « Бур’ян».

    Молодші школярі працюють згідно свого девізу:

Дітвора ми українська

Хлопці і дівчата

Хоч слабкі ще руки

Та душа завзята.

Школярі середньої ланки працюють під девізом:

Хто веселкою піде

Друзів той собі знайде.

Сім кольорів у веселки,

Сім доріг у нас!

  Школярі старшої ланки працюють під девізом:

Юність не знає перешкод,

Юність іде вперед.

                Зміст діяльності самоврядування Чемеровецького НВК №1

    Структура органів самоврядування динамічна, варіантна. Це різні види діяльності дітей, колективні органи та відповідальні особи з числа школярів. Створено міністерства, служби, прес – центри, клуби за інтересами.

Голова учнівської ради- Батюк Дмитро

Заступник - Фугелот Дарія

Комісія освіти: Надоліна Яна

Лідери пізнають Україну

В рамках проекту «Лідери пізнають Україну»,лідери з усіх шкіл Чемеровецького району подорожують по мальовничими куточками нашої України. Ми здійснили поїздку 15 жовтня у дуже гарне місто Чернівці. У Чернівцях настільки дивовижна атмосфера, ніби ми потрапили у 17-18 століття, тому, що там дивовижна архітектура збудована у різних стилях та дуже приємні  й привітні люди. Ми відвідали два університети:Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича та Буковинський державний медичний університет. У першому університеті нам розповіли про красу університету. У БДМУ нам ректор провів екскурсію у музеї БДМУ. Обидві екскурсії по університетах були дуже цікаві та пізнавальні, особливо для тих, хто хоче бажає стати студентом національного університету ім.Федьковича  чи пов’язувати своє життя з медициною. Також ми прогулялися старовинними вулицями Чернівців. Також нам особливо були цікаві, такі місця, як майстерня карамелі, кав’ярня «Габсбург» та львівська майстерня шоколаду. Поїздка була дуже захоплююча та цікавою.>

Лідери учнівського самоврядування: Савчук Анна, Шевчук Вікторія

Лідери пізнають Україну

Всім відомо, що найактивніший період пізнання світу – це шкільні роки. Це час, коли людина має обрати свій життєвий шлях та може реалізувати себе як особистість. В рамках проекту «Лідери пізнають Україну» та завдяки сприянню голови Чемеровецької  районної ради  Ігоря Івановича Забіяки, лідери районної ради старшокласників вкотре подорожують мальовничими куточками нашої України.

Наша співпраця з органами місцевої влади стартувала у листопаді 2014 року, тоді, коли відбулася саме та ключова зустріч, де лідери учнівського самоврядування заручилися  підтримкою Ігоря  Івановича  та почали активну співпрацю. За підтримки  голови  районної ради реалізовано ряд акцій та проектів, а тепер для нас організована поїздка до міста Тернопіль, яка відбулася 15 травня.

Місто Тернопіль – одне з найгарніших міст України. Воно справляє враження європейського містечка, де проживають дуже привітні та добрі люди. А саме місто вражає чистотою, високим культурним розвитком та гарними краєвидами. Поїздка була цікавою та пізнавальною, адже ми мали можливість відвідати Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського. Нам провели надзвичайно цікаву екскурсію, під час якої ми змогли відвідати музей університету різні корпуси, кафедри університету, семінарські заняття, та отримали  ґрунтовну інформацію про навчання в закладі. Екскурсія видалася надзвичайно цікавою, адже для підготовки кваліфікованих фахівців в університеті створено всі умови : потужна матеріальна база, сучасне медичне обладнання, комп’ютерна техніка і т.д. Завідувачі кафедри, викладачі та інші працівники університету доклали максимум зусиль, щоб якомога більше розповісти нам про заклад та ознайомити нас з лікувальною справою. Вважаю, що екскурсія була особливо актуальною та корисною для нас, тому що лідери, які вирішили пов’язати своє майбутнє з медициною, була надана маса інформації про університет. Вважаю, тепер багато хто з лідерів самоврядування добре подумає  над вибором своєї професії та зробить правильний вибір.

Після цікавої екскурсії Тернопільським медичним університетом ми відправились до місцевого озера, яке є справжньою перлиною  міста, також прогулялись старовинними тернопільськими вулицями. Пізніше ми мали можливість відпочити та добряче розважитись у торгівельно-розважальному центрі «Подоляни» , що нам надзвичайно сподобалось.

Я, як голова районної ради старшокласників, хочу висловити слова подяки очільнику районної ради  Забіяці І. І. – організатору нашої екскурсійної поїздки, за нашу тісну співпрацю та розуміння, втілення наших дитячих ідей у реальність. Сподіваємось на подальшу співпрацю та підтримку.

Фугело Дарія, голова Чемеровецької районної ради старшокласників

Вибори до районої ради старшокласників

Вітаємо голову районної ради старшокласників - Фугело Дарію, ученицю 9 - А класу з перемогою у виборчих перегонах.