MENU

10 жовтня відбулося засідання круглого столу "Готовність учнів до навчання у школі". Практичним психологом Уланівською А.В. було проведено коуч - сесію "Готовність дитини до школи: складові успіху" та підготовлено для класоводів та вихователів психологічну скарбничку "Розвиваючі ігри для першокласників".

05 жовтня 0217 року відбулося спільне методичне засідання вчителів початкових класів та вихователів старших груп ДНЗ "Дзвіночок" та "Червона калина". В ході роботи:

- опрацьовано проект нового Державного стандарту початкової загальної освіти та теоретичні засади Нової української школи;

- проведено тренінговий модуль "Особливості організації освітнього середовища"

- проаналізовано Модельну навчальну програму для 1 кл.та навчально - методичні матеріали "Тиждень1. Тема тижня: "Я - школяр""

- обговорено плани наступності та співпраці ДНЗ та навчального закладу

    

27.03.2017 н.р.відбулося методичне об'єднання початкових класів, на якому вчителі, що атестуються презентували свою роботу над методичною проблемою:

Думська Н.О. - методична проблема"Створення школи "Друзі здоров'я"через впровадження здоров'язберігаючих технологій"

Швець Т.М. - методична проблема "Дидактичні ігри на уроках у початкових класах"

Домбровська В.В. - методична проблема "Ігрові технології навчання на уроках української мови та літературного читання в початковій школі"

Прищепа О.М. - методична проблема "Театралізація, як засіб формування життєвих компетенцій школяра"

11 лютого проведено засідання  МО вчителів початкових класів .

Обговорили лист МОНС «Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань»

Опрацювали та обговорили лист МОНС «Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 28 січня 2014 №1/9-74 та додаток «Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Виробили методичні рекомендації:

в 1 класі домашні завдання не задаються;

обсяг домашніх завдань має бути таким, щоб витрати часу на його виконання не перевищували: в 2 класі – 45 хвилин, у 3 класі – 1 години 10 хвилин, 4 класі – 1 години 30 хвилин;

домашні завдання мають бути посильними, на вивчений матеріал;

домашні завдання не даються учням на вихідні, святкові та канікулярні дні;

керуватись в роботі інструктивно-методичними матеріалами щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.